duminică, 19 septembrie 2010

La strandul din Oroshaza (19.sept.2010)

      Ziua de Duminica a fost una perfecta pentru a merge undeva la strand; a plouat de dimineata de la 10, cand am plecat de acasa, pana seara cand ne-am intors, fara oprire. Pai ce poti face alceva pe o astfel de vreme?
      De data asta s-a intamplat ca echipa de mers la strand sa fie incompleta; asadar am mers doar eu si Patri.
      De fiecare data cand plecam din tara se intampla sa dam peste ceva interesant; acum ne-am uimit pe amandoi lejeritate de pe sosea. De cand am trecut granita si pana in Oroshaza (~50km) am intalnit maxim 15 masini.
      La strand ca de obicei: curat, bine organizat si foarte placut. Am reusit sa ne dam de cateva ori si pe topoganul interior dar majoritatea timpului l-am petrecut in bazinul din exterior unde apa era foarte calda iar afara destul de rece. In plus, dupa cum spuneam, mai si ploua, dand o senzatie placuta de racorire.
      Daca doreste cineva sa merga la strandul din Oroshaza in luna septembrie si sa plateasca un singur bilet pt doua persoane (in loc de doua) sa ma contacteze.

Cateva fotografii:















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu