luni, 23 august 2010

Aquapolis Szeged

Pe caldura asta ce poti face alceva decat sa mergi la un strand unde sa te racoresti si sa te distrezi o zi intreaga? Am ales sa mergem intr-o zi de luni pentru a evita aglomeratia si cozile de la topogane, aceiasi echipa ca si data trecuta: eu, Patri, Berti, Diana si Atti, tot cu acelasi mijloc de transport.
Pana la Szeged sunt ~100  de km care i-am facut in vreo 2 ore cu tot cu ocolisul facut din cauza zecilor(poate sute) de tir-uri care stationau la iesirea din tara. Odata ce am trecut granita, cum eram si obisnuiti, alta mancare de peste. De data asta ne-a mirat ca exista piste pentru bicilete in afara carosabilului intre localitati mici (sate) pe care se circula, nu sunt doar de forma; ca urmare in localitati vezi zeci de bicilete "parcate" in fata magazilelor. Asta nu o sa vedem pe la noi prea devreme, noi, romanii nu ne "injosim" sa lasam masina in schimbul biciletei.
Ajungem la strand, lasam masina in parcarea subterana pentru care nu se percepe vreo taxa, ne luam bilete de intrare (3400 HUF=51 lei) si ne "instalam" si noi intr-un loc. Urmatoarele ore le-am petrecut pe toate topoganele, in toate bazinele cu tot felul de instalatii de masaj cu aer sau jet de apa. Am trecut si prin bazinul cu apa termala unde am stat ceva vreme.
Raman de aceiasi parere: Marita fiecare leu cheltuit !


SlideShow (By Berti)

Fotografii:
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu