luni, 12 aprilie 2010

Aquapolis Szeged

-----Cum sezonul de ski s-a cam terminat pe la noi prin tara ne-am gandit ca a trecut ceva timp de cand am fost ultima data la strand undeva si ne-am hotarat destul de usor sa mergem la un strand la care nu am mai fost; asadar am ajuns in Szeged la Aquapolis si nu ne-a parut rau, chiar deloc. Si ce credeti ca ne-a placut cel mai mult? Topoganele, normal (DEX: tobogane, dar imi asum riscul sa spun in continuare cum spun de mic copil); asta pe langa apa curata si pe diferite temperaturi, amabilitatea oamenilor si nivelul net superior al ungurilor fara de romani (chiar daca unora le este greu sa accepte). Revenind la topogane, sunt in felul urmator: unul de 270 metri, unul de 220 cu sectiune kamikaze (cazi aproape in gol), unul scurt dar foarte abrupt pe care prinzi viteza mare, unul in care la sfarsit cazi intr-o palnie si apoi prin mijlocul ei in apa, doua mai scurte dar ok si inca unul pentru copii; suficient pentru a multumi copilul din fiecare dintre noi.
-----Distanta totala: 200 km
-----Pret intrare/persoana: 4000 forinti/adult
-----------------------------------3400 forinti (12-23 ani)
-----------------------------------2000 forinti (4-12 ani)
-----Ca si concluzie: merita fiecare forint platit


Slideshow

Vezi mai multe video din Blog


Cateva fotografii













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu