miercuri, 24 decembrie 2008

Straja (21-23.decembrie.2008)

-----Excursia la Straja a fost mult asteptata deoarece stiam ce ne va astepta; pana la urma a fost mai bine decat ne asteptam. Zapada, elementul principal, a fost suficienta, mai ales din a doua zi cand am schiat pe o zapada proaspata facand astfel schiatul o extraordinara placere. De apreciat este ca s-a introdus sistemul pe cartela pentru teleschi, idee foarte buna si totodata practica. In general vremea a fost inchisa si aproape tot timpul a fost ceata insa au fost si cateva ore de soare si vreme frumoasa.
-----In partea superioara a partiei 5 deseori batea vantul destul de tare si spulbera zapada dar daca erai imbracat bine, nu facea decat sa faca schiatul mai incitant, sa-ti dea o senzatie placuta desi de cele mai multe ori nu vedeai nimic din cauza zapezii si a cetii.
Pe partii ne-am grupat in funtie de preferinte astfel Flavia si Mario au schiat pe Platoul Soarelui iar eu, Patri, Kalman, Atti si Berti pe partiile 5 si 3 in general. Pentru cunoscatori, am fost si pe Canal impreuna cu Atti si Kalman si am ramas cu totii placut surprinsi de aceasta "partie" si de faptul ca ne-am dat printre brazi prin zapada nebatatorita; pentru cei care nu cunosc aceasta partie, sa faca bine sa se dea pe ea si sigur vor ramane placut surprinsi.
----- Ar fi util de mentionat si faptul ca am fost cazati la cabana Platoul Soarelui, loc pe care il recomand si celorlalti pentru ca este destul de dragut in interior si se poate si manca destul de ieftin. Pentru a intelege mai multe din ce am facut pe acolo, am facut si cateva fotografii:


Da, fara cauciucuri de iarna si 4x4, a fost nevoie de lanturi




Platoul dimineata (vedere din cabana, chiar de sub webcam)


Berti


Kalman



Atti printre brazi

Eu in Canal



Atti si in spate Kalman in Canal




Freeride printre brazi







Patri mascata



Brazii incarcati



Flavia si Mario



Mario, "ingerasul"



Seara pe platou



Patri pe partia 5



Atti

Berti, "betivul"


Eu, "blindat"

Soare !


Pe Teleschi


Patri pe partie



Varful Straja


Locul de popas, la Cruce




Atti


Patri pe teleschi


Platoul Soarelui seara



Vijelia din varful partiei 5


Patri in actiune

Eu si Kalman

Pe Canal cu Atti si Kalman

Canalul

Vilejia de la plecare

-----Cred ca am scris suficient pentru a va face o idee despre iesirea la Straja daca nu, fotografiile si filmarile sigur va vor ajuta. Recomand acest loc celor care iubesc zapada.

-----Cam atat, toate cele bune si Craciun Fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu